Finansowanie kosztów Kadry DZJ

DZJ Wrocław zgodnie z tradycją z ubiegłych lat i ustaleniami Zarządu będzie też i w tym roku współfinansował koszty związane ze startami członków Kadry DZJ w zawodach rangi mistrzowskiej. Refundowany będzie udział w zawodach rangi:

– MP młodzików, juniorów młodszych, juniorów – konkurencje A, B, C

– Finały Pucharów Polski – konkurencje A, B, C

– Finały OOM – konkurencje – konkurencje A, B, C

Współfinansowanie będzie na podstawie faktury wystawionej przez organizatora zawodów.

Dane do faktury: Dolnośląska Federacja Sportu, ul. Borowska 1-3, 50-529 Wrocław, NIP 899 21 28 344. W treści faktury powinno być wyszczególnione za co konkretnie wystawiona jest płatność:

– opłata za boks,

– opłata startowa/wpisowe/,

– opłata za badania antydopingowe,

– jeżeli organizator wpisze „opłata organizacyjna”, to powinien wyszczególnić w opisie faktury, co się składa na tą opłatę,

– faktury z samym zapisem „opłata organizacyjna” nie będą mogły być rozliczone,

– wpłacając przedpłatę za udział w zawodach, należy poinformować wcześniej organizatora zawodów, iż będzie wymagana faktura,

– do faktur opłacanych przelewem bankowym należy dołączyć potwierdzenie dokonanego przelewu a na fakturze powinien znaleźć się zapis „zapłacono przelewem”,

– do opłat uiszczonych kartą bankową należy dołączyć potwierdzenie transakcji a na fakturze powinien znaleźć się zapis „zapłacono kartą”,

– na fakturach opłacanych gotówką koniecznie powinien znaleźć się zapis „zapłacono gotówką”,

– nie będą rozliczane dodatkowe dni rezerwacji boksów ani nie będą rozliczane trociny zamawiane „extra” do boksów.

Zgodnie z ustaleniami Zarządu każdemu członkowi Kadry refundowany będzie jeden start w roku. Dofinansowane będą koszty w wysokości wynikającej wprost z propozycji zawodów. W przypadku udziału w Finałach OOM 2022, jeżeli starty będą pokrywane przez Organizatora/Ministerstwo Sportu/ – zawodnicy tam startujący będą mogli rozliczyć inne zawody rangi mistrzowskiej. Do rozliczenia należy dołączyć potwierdzony w miejscu rozgrywania zawodów  druk „Potwierdzenie udziału w zgrupowaniu/konsultacji/” – druk do pobrania: KLIK,

Do rozliczenia należy podać nr konta bankowego, imię i nazwisko właściciela konta /zwrot dofinansowania/.

Dokumenty do rozliczenia należy składać niezwłocznie po zakończeniu imprezy do siedziby DZJ, do Pani Ewy Formickiej (14 dni od zakończenia zawodów, tylko oryginały dokumentów i tylko w formie papierowej).

Dokumenty złożone w terminie późniejszym nie będą podlegały rozpatrzeniu.

Informacje: Wiesław Apanasewicz, tel. 606 859 400

Finansowanie kosztów Kadry DZJ
Przewiń na górę