DZJ Wrocław zgodnie z tradycją z ubiegłych lat i ustaleniami Zarządu będzie też i w tym roku współfinansował koszty związane ze startami członków Kadry DZJ w zawodach rangi mistrzowskiej. Refundowany będzie udział w zawodach rangi:
– MP młodzików, juniorów młodszych, juniorów – konkurencje A, B, C
– Finały Pucharów Polski – konkurencje A, B, C
– Finały OOM – konkurencje – konkurencje A, B, C
Współfinansowanie będzie na podstawie faktury wystawionej przez organizatora zawodów.
Dane do faktury: Dolnośląska Federacja Sportu, ul. Borowska 1-3, 50-529 Wrocław, NIP 899 21 28 344. W treści faktury powinno być wyszczególnione za co konkretnie wystawiona jest płatność:
– opłata za boks,
– opłata startowa/wpisowe/,
– opłata za badania antydopingowe,
– jeżeli organizator wpisze „opłata organizacyjna”, to powinien wyszczególnić w opisie faktury, co się składa na tą opłatę,
– faktury z samym zapisem „opłata organizacyjna” nie będą mogły być rozliczone,
– wpłacając przedpłatę za udział w zawodach, należy poinformować wcześniej organizatora zawodów, iż będzie wymagana faktura,
– do faktur opłacanych przelewem bankowym należy dołączyć potwierdzenie dokonanego przelewu a na fakturze powinien znaleźć się zapis „zapłacono przelewem”,
– do opłat uiszczonych kartą bankową należy dołączyć potwierdzenie transakcji a na fakturze powinien znaleźć się zapis „zapłacono kartą”,
– na fakturach opłacanych gotówką koniecznie powinien znaleźć się zapis „zapłacono gotówką”,
– nie będą rozliczane dodatkowe dni rezerwacji boksów ani nie będą rozliczane trociny zamawiane „extra” do boksów.
Zgodnie z ustaleniami Zarządu każdemu członkowi Kadry refundowany będzie jeden start w roku. Dofinansowane będą koszty w wysokości wynikającej wprost z propozycji zawodów. W przypadku udziału w Finałach OOM 2022, jeżeli starty będą pokrywane przez Organizatora/Ministerstwo Sportu/ – zawodnicy tam startujący będą mogli rozliczyć inne zawody rangi mistrzowskiej. Do rozliczenia należy dołączyć potwierdzony w miejscu rozgrywania zawodów druk „Potwierdzenie udziału w zgrupowaniu/konsultacji/” – druk do pobrania: KLIK,
Do rozliczenia należy podać nr konta bankowego, imię i nazwisko właściciela konta /zwrot dofinansowania/.
Dokumenty do rozliczenia należy składać niezwłocznie po zakończeniu imprezy do siedziby DZJ, do Pani Ewy Formickiej (14 dni od zakończenia zawodów, tylko oryginały dokumentów i tylko w formie papierowej).
Dokumenty złożone w terminie późniejszym nie będą podlegały rozpatrzeniu.
Informacje: Wiesław Apanasewicz, tel. 606 859 400